Våjvåjjendå

Hej

Alltså aargh. Idag skulle jag ha fysikprov som jag pluggat så fint till, men bara för det så försover jag mig. Jag vaknade 11.58, exakt, vilket var 18 minuter efter att min ANDRA lektion börjat. Bara för att jag chillat så mycket på lovet. Måste komma tillbaka i form snabbt som attan nu.

Förenade iallafall lite nytta med nöje. Nöjet var väl superior i detta fall, men ändå. Hämtade in posten i shorts till exempel. Grannarna tycker nog att jag är knäpp, men who cares? Jag sitter alltid och sjunger megahögt i mitt rum med fönsterna öppna :P

Nu på kvällen har jag varit ensam hemma med min bror för mamma jobbar, och pappa har varit och hämtat Michelle på träning i Stockholm. Vi har kollat på Spindelmannen 1 och dubbat den. Efter det åt vi frukt och headbangade till Metallicas Enter Sandman. Sen har Alex spelat gitarr och jag har sjungit. Vi körde Nicklas Hockers låt God :p Den är faktiskt riktigt bra!

Nu sitter jag och äter en sallad och kollar på tv. Imorgon blir det skola igen på riktigt. Blandade känslor på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0