Söndag kväll

Hej, sitter och pluggar fysik och väntar på att Oscarsgalan ska börja halv 3 inatt :)

Idag sov jag till 14.00. Åt frukost och duschade och alla grejer som jag gör varje morgon. Var och kollade på fotbollsmatch idag. Roslagsbro IF Ungdomsherrar (mitt lag) mot Hallstavik. Vi vann med 8-0. Det var iskallt ute. Det var seriöst mycket skönare uppe i Tandådalen! Kallt som skrutt och grisväder hehe :)

Efter matchen har jag bara spelat lite Rock Band med min bror och pluggat lite. Min tumme gör meeegaont fortfarande :(

VÄRSTA FOTBOLLSMATCHEN IGÅR! Real Madrid mot Sevilla. Shit vilken rysare! I sista minuten gör Rafael vdV avgörande målet, så himla bra! Förstaplats nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0