Hej

Hej bloggeeeeeeen

Imorse gick jag upp halv 3 för att åka med min pappa och jobba. Han har opererat axeln så jag hjälper honom lite då och då. Vi jobbade till 08.30 och kom hem en timme senare typ. Vilade ett litet tag och åkte sen in till Norrtälje. Hämtade upp Linus och åkte till Kvisthamrabacken igen. Där var det fullt med människor, tyvärr, men det gick bra att åka ändå. Vi körde några uppvärmningsåk, och Linus var verkligen på hugget idag. Han drog den ena railen efter den andra, och en del hopp på stora guppet.

Lite senare hittade jag värsta stället med lössnö där vi testade lite hopp. Det fanns ett ställe som var mycket brantare än de andra och där fanns det en liten avsats som vi tänkte hoppa utför. 3 meter högt ungefär. Vi värmde upp några hopp brevid den och landade i lössnön. Sen fick man typ simma uppför berget med solen skinande rakt i ansiktet. Awesome! :) Sen hoppade Linus från avsatsen och det gick bra. Efter det var det min tur, och då landade lag på ett litet isigt ställe och halkade till lite. Skulle försöka ta emot med vänsterhanden, men det gick sådär. Jag stukade tummen, vilket suger, men åkte lite till ändå. Snön är ju snart borta liksom :( Ge mig mer vinter och skidsemestrar!

Aja, nu är jag här hemma och ska äta strax. Grämer mig lite över att jag svarade fel på en fråga på Svensk Fastighetsförmedlings frågepapper som skulle kunna gett mig 1000:- på Ett Glas här i Norrtälje, värsta fina restaurangen! Får väl betala som alla andra :@

Kommentarer
Postat av: Katja

Hihi, visste inte att du hade blogg:)

den e cool iaf;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0