En ganska seg dag

Ny dag, nytt inlägg!

Upp 07.00 som vanligt. Kom till skolan 5 minuter för sent, men vad gjorde det, vi hade ju ändå ingen samhällskunskap? Vår lärare var sjuk. Det var Fysik Breddning-läraren också. Eller tja, han var hemma för VAB. Jag och Simon bestämde oss iallafall för att skriva lite mer om Obama, USA:s sjukvårdsreform och utrikespolitik. Han har det inte lätt just nu. Det är ett litet dilemma hur han ska göra för att hålla det han lovat.

Vi hade iallafall Biologi, mitt favoritämne. Det har varit en del ganska sega lektioner på senaste tiden, om jag ska vara ärlig. Sitter liksom och nickar till lite då och då för att jag är så trött. Mitt eget fel iochförsig. Idag var lektionen iallafall riktigt nice. Vi mätte blodtryck, puls och lungkapacitet. Jag hade näst minst lungor av killarna i klassen ... men jag använder dem iallafall bäst, om man ska se på förhållandet mellan kapacitet och resultat på Cooper-testet ;)

Jag lyckades förresten hålla andan i 2min och 10 sek på lektionen! Helt sjukt, haha. Ska börja hålla andan en gång om dagen och slå nya rekord hela tiden. Tänk om man skulle hamna på en båt som Titanic typ, då lär jag ju klara mig ganska bra.

Det kanske låter som att det varit en helnice dag, men det är inte riktigt så. Jag får för lite gjort känns det som. Skulle behöva förena nytta med nöje lite bättre. Nu har jag iallafall vilat i en timme och väntar på att fotbollsmatchen mellan Olympique Lyon och Real Madrid ska börja. Tills dess tänker jag läsa lite mer Biologi. Har prov nästa vecka som jag missade.

Take care


Tare lugnt, jag mår bra. Vi gjorde lite fel första gången bara!

Kommentarer
Postat av: Tarzi

Hahaha du övar på att hålla andan IFAALLL du någonsin skulle hamna på en båt som Titanic? Hahaha faaaan vad onödigt ååh orkning! xD



Wow, högt blodtryck ;) hahaha

2010-02-16 @ 21:06:21
URL: http://tarzi.blogg.se/
Postat av: T

juste, jag beställde den från fotbollstrojor.com typ xD hahaha opålitlig sida kanske

2010-02-16 @ 21:07:30
Postat av: André the Rocker

Haha, man vet ju aldrig ^^

Har inte beställt därifrån, men hoppas du får den snart iallafall :)

2010-02-16 @ 21:11:34
URL: http://andretherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0