Torsdag och trött

Hej.

Är tokförkyld och trött. Har jobbat med religion och projektarbete idag. Skulle egentligen inte gå till skolan alls, men kände mig tvungen för jag ville inte missa en religionslektion till som förra veckan.

Religionen gick bra. Jag kom bra överens med Elin om Hellenismens historia! Vi fick små skrattanfall åt våra konstiga texter, för de lät helt sjuka. Ofta man använder "i realiteten" istället för "i verkligheten"?

Åkte med Simon hem till honom och jobbade på det sista på vårt projektarbete. Det var fan inte lätt alltså. Vi fick de sjukaste svaren på våra uträkningar. Det kändes lite som att hela vårat stora arbete bara trasades sönder i småbitar när vi fick svaret att det kommer ta 83 år att tjäna tillbaka de pengar man satsat på ett miljöhus, istället för ett vanligt hus. Vi gjorde om uträkningarna lite, och till slut fick vi det att stämma :P 4 år, lite rimligare.

Nu är jag hemma igen. Har vilat lite, och nu är det lite jobbigt. Jag har precis fått reda på att min mormor har cancer :/ Det enda hon vill göra innan hon dör är att se mig ta studenten. Jag hoppas att hon får göra det. Känner mig jätteledsen.

Kommentarer
Postat av: T

:(((((((((((((((!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-25 @ 22:25:02
URL: http://tarzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0