Tandådalen

Hej!

Sen uppdatering, sorry! Det har varit ganska stressigt i helgen. Eller ne, nu ljuger jag. Det har nog varit den chillaste helgen på tusen år. Jag har suttit och spelat massa Rock Band och Fifa. Jag klarar Radioheads låt Creep på expert nu, sång that is! Run to the Hills (Iron Maiden) går också fint! Haha.

Aja, nu sitter jag här vid datorn och klockan är 07.37 i skrivande stund. Jag har världens äckligaste j***a ansiktsmask på mig! Ja, ni läste rätt, och nej, jag är inte gay. Försöker bara återställa mitt en gång så vackra ansikte, och det här är ett steg i kuren, haha. Jag säger då det ...

Jag ska iallafall iväg till Tandådalen idag. Vi ska möta Vickan och hennes familj vid 12. Jag är skittaggad (skidtaggad, höhö). Hon har sagt att hon ska åka om mig som skit :( Det ska jag visa att hon inte klarar av! Jag har ju liksom värsta dräkten eller vad man ska kalla det. Hon har å andra sidan varit i Alperna nyligen och värmt upp ...

Aja, sitter också och väntar på att torktumlaren och torkskåpet ska bli klara så jag kan få ta ut rena t-shirtar och grejer som jag vill ha med mig. Är lite sent ute med kläderna.

Under tiden ska jag fixa lite med min blogg, lägga upp lite bilder på gamla inlägg och så. Min blogg ska bli lika fin som Tarzas har jag bestämt. Finare till och med! Hon kommer med avund läsa min blogg varje dag i framtiden ;)

Ska se sen när mamma vaknar om hon har stickat klart min halsduk. Jag frågade henne om hon kunde sticka en till mig, och det kunde hon <3 Min andra är hemma hos John, på hans hatthylla :P

Har så mycket som jag skulle vilja skriva, fast jag vet inte vad det skulle vara i såna fall. Nu måste jag faktiskt gå. Ska se om jag kan slänga in några inlägg där uppe.

Hejdå

Jag i min färgglada dräkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0