Söndag

Hemma igen. Värsta snökaoset igår. Snön vid sidan om vägen var liksom högre upp än bilen så det var lite läskigt. Jag filmade en bit av bilfärden, haha, så jag får lägga upp filmen här någon gång. Det var som värsta skräckfilmen! Det kändes som att man åkte båt för bilen blåste och gled åt alla håll. Jag tog mig fram och tillbaka säkert iallafall.

Igår såg jag filmen Inglorious Basterds, av Quentin Tarantino. Den var helt sjuk! Fast himla rolig. Den handlade om andra världskriget, och det var lite ombytta roller. Judarna dödade nazisterna istället. Brad Pitt skulle låtsas vara en italienare i slutet av filmen. Det gick ju sådär :P "Buongiorno" blev "BÅNNDJÅÅÅHRNOEW". Jag tyckte det var skitkul.

Idag ska jag faktiskt plugga hela dagen non-stop hade jag tänkt. Får hitta på något kul att göra samtidigt. Tänk om man hade en sån där massagefåtölj som han på citibank-reklamen har (eller vad det är för bank). Då skulle det ju vara mycket roligare att plugga.

Snart är det sportlov. Längtar ihjäl mig. Ska ju upp till Tandådalen då med den andra familjen i stallet. Jag är lite avundsjuk på dem, för de har ju värmt upp i Verbier i Alperna :O

Jag hoppar lite fram och tillbaka mellan ämnena, men det är okej. Nu ska jag gå och duscha varmt. Har ju varit ute i kylan och stridit och skottat.

Och juste! SÅ HIMLA GRYMT AV MARCUS HELLNER OCH JOHAN OLSSON IGÅR! Helt galet bra gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0