Onsdag 24/2


Idag tog jag faktiskt bussen till skolan. Jag tänkte att jag skulle vara lite miljövänlig. Sen är det ju faktiskt väldigt skönt att sitta och lyssna på iPoden under resan (Y)

Första lektionen var Fysik Breddning. Vi höll på med små teleskop idag. Det var skitkul, från vår matsal kunde man läsa den lilla texten som stod på dörrarna på andra sidan skolan. Det är bra grejer! Jag gillar Fysik Breddning. Jag kommer bra överens med läraren och det är intressant :) Idag imponerade jag nog till och med på honom en gång, eller det kändes så iallafall.

Lååång håltimme som spenderades med David och Jens. Vi spelade kort och så. Sen åkte vi till David och hämtade pengar, för han skulle sätta in lite på banken. Det skulle jag också. 50 Euro. Det gick bra. Efter det åkte vi till Flygfyren och köpte godis. Jag har förresten inte blivit uppringd av dem än. Jag sökte ju jobb där och skrev värsta CV:t. Min ansökan var absolut inte sämre än ansökningarna som några som blivit uppringda gjort, men det är väl min vanliga otur -.-

Nu ska jag plugga ännu mera Biologi resten av kvällen. Har ett viktigt prov imorgon som jag väldigt gärna skulle sätta High Score på. Det är så mycket att läsa, så jag vet inte riktigt vad som är bra att kunna.

Aja, ta hand om er alla mina trogna läsare :P Eller iallafall de som jag vet läser :)

Teleskopet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0