Måndag

Har precis kommit hem från min lillebrors klass Pocahontas-uppvisning. Det var helkul. Fika och grejer också. De var skitduktiga. Nu ska jag kolla på Yes Man.

Igår såg jag Hot Rod. Det var en av de skönaste filmerna jag har sett.

Imorse hade vi ett engelskaprov. Det kändes helbra. Efter det hade vi fysik och Biologi. Biologin var värsta kul. Vi fick hålla på massor med människokroppen, något jag kommer göra mycket i framtiden (: Sen körde vi runt ett skelett och lekte lite. Jag fick se mig själv på en video från den lektionen, och jag ser ju helt förjävlig ut, helt enkelt. Jag känner mig extremt ful just nu ... har fått massa finnar och skit i ansiktet. Har liksom aldrig haft en enda förut. Aja, ska till Mauritius snart. Då ska jag sola bort de små äcklena! Efter det ska jag klippa mig också. Inte innan, för jag ska ha långt blont hår då när vi åker dit har jag bestämt, haha. Det började som ett skämt mellan mig och min bror, men jag tänker helt allvarligt göra det, sen ska det bort!

Som sagt, nu ska jag kolla på Yes Man. Får se om den är kul.

Snart lov!

Cool beans!

Kommentarer
Postat av: Tarzi

Fika! HAHHAHA där det finns fika finns André!!!

Och geeerej, du ser inte alls förjävlig ut! :O

2010-02-23 @ 17:15:22
URL: http://tarzi.blogg.se/
Postat av: gabbi

HOT ROD!! Älskar den filmen! Simon såg den äntligen igår, var lite orolig att han inte skulle gilla den, vad hade jag gjort då liksom :P Han kanske inte älskade den men han gilla den ^^ Och Yes Man har skön musik, gillar när Jim Carrey sjunger ;)

2010-03-22 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0