Ajajajajajaj, ooooh

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Har precis kommit hem från vårdcentralen. Har tagit spruta mot gulsot och grejer till vi ska åka till Mauritius. Nu gör det skiiitont i armen. Jag sa att jag var vänsterhänt också :P Jag har ju skrivit med vänsterhanden i ett år nu. Håller på att konvertera. Vill vara vänster med både handen och foten, för det är coolare.

Idag försov jag mig litegrann så det blev jättestressigt imorse. Jag fick typ springa ut i bilen och åka till skolan. Vi skulle ha prov i samhällskunskap. Det handlade om massmedia, och jag tycker att det gick jättebra. Fick fram lite olika synpunkter. Tror jag skrev en sak som ingen annan i klassen skrev :)

Sen skulle jag åka hem för jag mådde inte bra, men pappa hade inte kommit än, så jag var med på biologilektionen också och kollade på en film som handlade om livet. Den var väldigt ingående. VÄLDIGT alltså. Nästan lite läskigt. Efter det kom mamma och pappa och hämtade mig.

Efter skolan har jag vilat litegrann och kollat på Family Guy. Det går inte att beskriva hur skönt det är att göra så efter en skoldag.

Nu är Lucas här (min systers pojk) så vi ska lyxa till det lite och äta kebab. YEAH!

Juste! Det är så kallt här hemma nu, så vattnet har frusit! Hoppas det släpper snart.

Kommentarer
Postat av: Tarzi

Vaccin mot gulsot görs av genmodifierade bakterier :D HIHI labben som vi gjorde på biotekniken hohoho oh em gee, prov i det på fredag, lyckounge som slipper det! :P



HAHA du skrev säkert nåt om Milan!

2010-02-23 @ 18:37:57
URL: http://tarzi.blogg.se/
Postat av: André

Precis ;) Duktig du är :D Jaa, värsta skönt!



Hahaha, jag gjorde faktiskt det!

2010-02-23 @ 20:06:40
URL: http://andretherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0